Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pon 19:49, 28 Gru 2020    Temat postu:

Posiadam napęd bramy skrzydłowej Nice Wingo 3524 Era Flor. Monterzy założyli odbojnik ograniczający na środku progu bramy. Jednak z racji, iż brama jest zawieszona na zawiasach kilka cm od powierzchni progu oraz najazd na niego jest stromy - haczy o niego tłumik samochodu podczas wjeżdżania. Takie rozwiązanie jest wykluczone.

Pytanie do Was, czy da się tak ustawić ograniczniki krańcowe PLA13 aby oba skrzydła bramy zatrzymały się idealnie w jednej linii?
Bartesz
PostWysłany: Czw 18:42, 22 Lut 2018    Temat postu:


Anonymous napisał:
Witam,
czy można punk krańcowy zamykania zamontować trochę dalej niż ząbki na listwie przedłużając np płaskownikiem? Mam duży zestaw zamontowany do małej bramy i nie dochodzi do tego momentu.


Witam
Tak można zamontować poza zabkami należy zamocować tak aby nie przesuwalo się
Gość
PostWysłany: Pią 10:17, 17 Cze 2016    Temat postu:

Witam,
czy można punk krańcowy zamykania zamontować trochę dalej niż ząbki na listwie przedłużając np płaskownikiem? Mam duży zestaw zamontowany do małej bramy i nie dochodzi do tego momentu.
ELEKTROBRAM-ŁÓDŹ
PostWysłany: Pon 12:53, 19 Maj 2008    Temat postu:

WITAM

nie można przykręcac śruby za mocno ,musi byc luz!!!!
ozon
PostWysłany: Nie 18:34, 18 Maj 2008    Temat postu:

Witam

Był luz na śrubie mocującej silnik do słupa bramy. Moooocno dociągnąłem i skoki prawie zniknęły. Został jeden minininimalny ale zwalam to na mały ciężara bramy.

Pozdrawiam

Ozon
ELEKTROBRAM-ŁÓDŹ
PostWysłany: Pią 18:59, 16 Maj 2008    Temat postu:

WITAM

tak jest ze wszystkimi napędami sa małe niezauważalne dla laika skoki przy ruszaniu,szczególnie przy napędach rurowych/śrubowych.Przy cięższych skrzydłach bramy jest mniejszy problem ze skokami.
Można to zniwelować ale wiąże się to ze skorygowaniem wymiarów montażowych.Tak zwana metoda prób i błędów. Wink
Bartesz
PostWysłany: Pią 17:28, 16 Maj 2008    Temat postu:

tzn ze skrzydło w początkowych fazach nie za płynnie sie zamykać przyczyna zły rozstaw osi zawiasu siłownika względem osi zawiasu bramy,lub duży luz na trzpieniu przykręcanym do bramy
ozon
PostWysłany: Czw 22:10, 15 Maj 2008    Temat postu:

Tak właśnie je przykręciłem (na ząbkowanych miejscach). Niepokoi mnie jedynie drobny (jeden mały) skok skrzydła (jednego) M2 zaraz po rozpoczęciu otwierania czy też zamykania - potem już silnik normalnie (cichutko) idzie.
Wszystko jest w poziomie a odległości (wymiary) zachowane tak jak w instrukcji montażu. Ma ktoś jakiś pomysł czy to może być spowodowane?
Bartesz
PostWysłany: Czw 21:00, 15 Maj 2008    Temat postu:

o ile ograniczniki sa na miejscach zompkowanych to na pewno będzie wszystko ok
ozon
PostWysłany: Czw 19:14, 15 Maj 2008    Temat postu:

Dziś zakończylem montować silniki i całą resztę w swojej nowej bramie.
Założyłem zarówno ograniczniki (wewnątrz) otwarcia i zamknięcia. Myślę, że zważając na niską wagę bramy (około 60 kg skrzydło) nic nie powinno się z tym dziać. Ustawiłam amperometrykę na poziom 1 i spokojnie daje sobie radę.
Bartesz
PostWysłany: Wto 22:30, 23 Paź 2007    Temat postu:

zgadzam się oganicznik zatrzymujacy wewnotrz i na zewnatrz bramy typu galareta sa zle pod automatyke.
ELEKTROBRAM-ŁÓDŹ
PostWysłany: Wto 8:47, 23 Paź 2007    Temat postu:

WITAM

panowie przy długich i giętkich skrzydłach same deski wykrzywią bramę i to będzie widać gołym okiem.DESKI PRACUJĄ I SIĘ ODKSZTAŁCAJĄ.

a przy skrzydłach 3-6m zastosowanie oporów w ziemi i elektrozaczepów to konieczna sprawa na 100 % nie ma innego rozwiązania !!! po roku taka brama zrujnuje ten automat jeżeli postawimy tylko na ograniczniki wewnątrz siłownika

a tak naprawde to giętka ,wiotka ,licha brama nie nadaje sie do zautomatyzowania i zawsze będą problemy z działanie siłowników -a w czasie pracy bramy gołym okiem będziemy widzieli skoki i szarpania bramy a wiaterek średniej mocy zatrzyma brame z siłownikiem.
Bartesz
PostWysłany: Pon 20:06, 22 Paź 2007    Temat postu:

OK rozumie ale prosz wziąść pod uwage taka sytylacje gd szkrzydal sa dosyc dlugie lub jest jedno skrzydlo co ma np 3m do 6m i jest dosyc kietka kostrukca bo wystepuja na niej sztachety drewaniane bez zastosowania ogr.. wewnatrz nie spowoduje naprezenai bramy. a co do wiekszejgo zurzywania sie przez zastosowanei ogranicznikow w wewnatrz to niesadze zeby az tak mialo to wpływ.
ELEKTROBRAM-ŁÓDŹ
PostWysłany: Pon 18:51, 22 Paź 2007    Temat postu:

WITAM

Różnie się montuje siłowniki i każdy ma swoje patenty .
Ja uważam że powinno się stosować opór na środku bramy .I w 99 % przypadków ślusarze instalujący bramy dwuskrzydłowe stosuja opory na zamykaniu.Brama dwuskrzydłowa bez oporu na zamykaniu to rzadkość i wtedy się główkouje co zrobić aby działało prawidłowo.Czy zastosowanie ograniczników na siłowniku to dobry patent okaże się po 2 latach w czasie przeglądu serwisowego.Wydaje mi się że występują większe obciążenia na wózku i śrubie pociągowej .

z tego co wiem to NICE stosuje takie akcesoria w siłownikach pl 4000 moby i wingo
jak i BENINCA w siłowniku bob
Bartesz
PostWysłany: Pon 0:18, 22 Paź 2007    Temat postu:

To prawidłowo Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group