Autor |
Wiadomość |
Gość |
Wysłany: Pon 19:49, 28 Gru 2020 Temat postu: |
|
Posiadam napęd bramy skrzydłowej Nice Wingo 3524 Era Flor. Monterzy założyli odbojnik ograniczający na środku progu bramy. Jednak z racji, iż brama jest zawieszona na zawiasach kilka cm od powierzchni progu oraz najazd na niego jest stromy - haczy o niego tłumik samochodu podczas wjeżdżania. Takie rozwiązanie jest wykluczone.
Pytanie do Was, czy da się tak ustawić ograniczniki krańcowe PLA13 aby oba skrzydła bramy zatrzymały się idealnie w jednej linii? |
|
 |
Bartesz |
Wysłany: Czw 18:42, 22 Lut 2018 Temat postu: |
|
Anonymous napisał: | Witam,
czy można punk krańcowy zamykania zamontować trochę dalej niż ząbki na listwie przedłużając np płaskownikiem? Mam duży zestaw zamontowany do małej bramy i nie dochodzi do tego momentu. |
Witam
Tak można zamontować poza zabkami należy zamocować tak aby nie przesuwalo się |
|
 |
Gość |
Wysłany: Pią 10:17, 17 Cze 2016 Temat postu: |
|
Witam,
czy można punk krańcowy zamykania zamontować trochę dalej niż ząbki na listwie przedłużając np płaskownikiem? Mam duży zestaw zamontowany do małej bramy i nie dochodzi do tego momentu. |
|
 |
ELEKTROBRAM-ŁÓDŹ |
Wysłany: Pon 12:53, 19 Maj 2008 Temat postu: |
|
WITAM
nie można przykręcac śruby za mocno ,musi byc luz!!!! |
|
 |
ozon |
Wysłany: Nie 18:34, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
Witam
Był luz na śrubie mocującej silnik do słupa bramy. Moooocno dociągnąłem i skoki prawie zniknęły. Został jeden minininimalny ale zwalam to na mały ciężara bramy.
Pozdrawiam
Ozon |
|
 |
ELEKTROBRAM-ŁÓDŹ |
Wysłany: Pią 18:59, 16 Maj 2008 Temat postu: |
|
WITAM
tak jest ze wszystkimi napędami sa małe niezauważalne dla laika skoki przy ruszaniu,szczególnie przy napędach rurowych/śrubowych.Przy cięższych skrzydłach bramy jest mniejszy problem ze skokami.
Można to zniwelować ale wiąże się to ze skorygowaniem wymiarów montażowych.Tak zwana metoda prób i błędów.  |
|
 |
Bartesz |
Wysłany: Pią 17:28, 16 Maj 2008 Temat postu: |
|
tzn ze skrzydło w początkowych fazach nie za płynnie sie zamykać przyczyna zły rozstaw osi zawiasu siłownika względem osi zawiasu bramy,lub duży luz na trzpieniu przykręcanym do bramy |
|
 |
ozon |
Wysłany: Czw 22:10, 15 Maj 2008 Temat postu: |
|
Tak właśnie je przykręciłem (na ząbkowanych miejscach). Niepokoi mnie jedynie drobny (jeden mały) skok skrzydła (jednego) M2 zaraz po rozpoczęciu otwierania czy też zamykania - potem już silnik normalnie (cichutko) idzie.
Wszystko jest w poziomie a odległości (wymiary) zachowane tak jak w instrukcji montażu. Ma ktoś jakiś pomysł czy to może być spowodowane? |
|
 |
Bartesz |
Wysłany: Czw 21:00, 15 Maj 2008 Temat postu: |
|
o ile ograniczniki sa na miejscach zompkowanych to na pewno będzie wszystko ok |
|
 |
ozon |
Wysłany: Czw 19:14, 15 Maj 2008 Temat postu: |
|
Dziś zakończylem montować silniki i całą resztę w swojej nowej bramie.
Założyłem zarówno ograniczniki (wewnątrz) otwarcia i zamknięcia. Myślę, że zważając na niską wagę bramy (około 60 kg skrzydło) nic nie powinno się z tym dziać. Ustawiłam amperometrykę na poziom 1 i spokojnie daje sobie radę. |
|
 |
Bartesz |
Wysłany: Wto 22:30, 23 Paź 2007 Temat postu: |
|
zgadzam się oganicznik zatrzymujacy wewnotrz i na zewnatrz bramy typu galareta sa zle pod automatyke. |
|
 |
ELEKTROBRAM-ŁÓDŹ |
Wysłany: Wto 8:47, 23 Paź 2007 Temat postu: |
|
WITAM
panowie przy długich i giętkich skrzydłach same deski wykrzywią bramę i to będzie widać gołym okiem.DESKI PRACUJĄ I SIĘ ODKSZTAŁCAJĄ.
a przy skrzydłach 3-6m zastosowanie oporów w ziemi i elektrozaczepów to konieczna sprawa na 100 % nie ma innego rozwiązania !!! po roku taka brama zrujnuje ten automat jeżeli postawimy tylko na ograniczniki wewnątrz siłownika
a tak naprawde to giętka ,wiotka ,licha brama nie nadaje sie do zautomatyzowania i zawsze będą problemy z działanie siłowników -a w czasie pracy bramy gołym okiem będziemy widzieli skoki i szarpania bramy a wiaterek średniej mocy zatrzyma brame z siłownikiem. |
|
 |
Bartesz |
Wysłany: Pon 20:06, 22 Paź 2007 Temat postu: |
|
OK rozumie ale prosz wziąść pod uwage taka sytylacje gd szkrzydal sa dosyc dlugie lub jest jedno skrzydlo co ma np 3m do 6m i jest dosyc kietka kostrukca bo wystepuja na niej sztachety drewaniane bez zastosowania ogr.. wewnatrz nie spowoduje naprezenai bramy. a co do wiekszejgo zurzywania sie przez zastosowanei ogranicznikow w wewnatrz to niesadze zeby az tak mialo to wpływ. |
|
 |
ELEKTROBRAM-ŁÓDŹ |
Wysłany: Pon 18:51, 22 Paź 2007 Temat postu: |
|
WITAM
Różnie się montuje siłowniki i każdy ma swoje patenty .
Ja uważam że powinno się stosować opór na środku bramy .I w 99 % przypadków ślusarze instalujący bramy dwuskrzydłowe stosuja opory na zamykaniu.Brama dwuskrzydłowa bez oporu na zamykaniu to rzadkość i wtedy się główkouje co zrobić aby działało prawidłowo.Czy zastosowanie ograniczników na siłowniku to dobry patent okaże się po 2 latach w czasie przeglądu serwisowego.Wydaje mi się że występują większe obciążenia na wózku i śrubie pociągowej .
z tego co wiem to NICE stosuje takie akcesoria w siłownikach pl 4000 moby i wingo
jak i BENINCA w siłowniku bob |
|
 |
Bartesz |
Wysłany: Pon 0:18, 22 Paź 2007 Temat postu: |
|
To prawidłowo  |
|
 |